Hanımlar bakın yirmi dört saatte toplam bir saat ağlamadan duruyor. (.2aylik)Geri kalan her saat ağlıyor. Kolik bebek mi diye soracaksınız büyük ihtimalle. Gazı vardır diyeceksiniz. Ama yok. Sebep bunlar değil. Sürekli sıkılıyor sankı. Ağlaması ağrı sızı aglamasi değil de can sıkıntısı ağlaması gibi.. hiç mutlu anı yok gibi.
kafam beynim şişti. Ne yapsam susmuyor. Mizlanmasi ağlaması gecmiyo bı türlü. Bebeği böyle olan var mi