Benimde 4 yaşındaki oğlumd var biz 2 yaşındayken farkettik sürekli pamuklu giydirmek lazım ve sürekli vücudunu nemlendirici kremle özellikle sıcak havalarda nemlendirmek lazım ben krem olarak uriage kullanıyorum
bu arada kortizonlu ilaçlar birkaç günlüğüne kullanıldığı İçin ve içinde çok çok az miktarsa olduğu İçin zararsız demişti doktorumuz
ara sıra da nişastalı suda banyo yaptırın kasıntılara çok iyi geliyor geçmiş olsun