Busenurkrhsn Bebeğim 49 günlük hiç bi sıkıntısı olmaması rağmen huzursuz iki üç gündür nedeni ne olabilir bebek huyu sürekli değişir olur diyolar siz ne diyosunuz
birmelekannesiiio Busenurkrhsn Evet kırkııktıktan sonra benim bebeğimde huy değiştirmişti çok huysuzlanmaya başlamıştı sonrada ağlama krizleri.. Sebebi gaz sancıları başladığı içindi. Doyduğuna eminsen gazı vardır
semaahmet Busenurkrhsn Atakta olabilir nazarda olabilir kuzum duaları biliyorsa. Oku bilmiyorsan ver ismini bebeğinin ben okuyacak yavruya
Busenurkrhsn birmelekannesiiio hem emzirip hem mama veriyorum emzirdim 60 mama yaptım 30 unu içti gerisini bıraktı aç olduğunu zannetmiyorum ki süreklide aç olamaz heralde mama verdiğim halde 🤷🏼♀️
Seymaemre-asya34 Dün gece yine ağladı ayağını karnını saç kurutmasi tuttum biraz gezdrdim Uyudu snra ama öle bı ağlama değil korkuttu bizi
birmelekannesiiio Busenurkrhsn O zaman gaz sancıları başlamıştır canım 4-5 haftadan sonra başlıyor zaten gaz olayı benim kızım 40ı çıkana kadar varmı yokmu belliydi değildi sonra bi başladı kolik gibiydi resmen şimdi 7 aylık diş sorunumuz var hep bir dertleri oluyor büyüyene kadar ben alıştım artık 😂
Busenurkrhsn birmelekannesiiio gaz damlası aldım bugün verdim ne zaman etki etmeye başlar acaba gazı varsa
Oldugugibibiri Busenurkrhsn her gaz damlası çocuğa yaramıyor. Genelde 2 güne etkisini görürsünüz ama çocuğa yarayan ilaçsa. Ben 3 ilaç değiştirdim o süreçte zaten bir sürü zaman kaybetmiştim.
birmelekannesiiio Busenurkrhsn etki etmiştir çoktan gündüz verdiysen ama huysuzluğu hemen geçmez arada bacaklarını yukarı kaldır canım o zamanlar çok zordu benim için ama geçiyo zamanla birde bol bol okuyun bebeğinizi anne baba çok nazar edermiş
semaahmet Oldugugibibiri ben ayetul kursu Fatiha nas Felak onları oluyom cnm niyet ediyom kime okuyacaksın okuyom
Oldugugibibiri semaahmet ben de okuyorum ama başkasına okutunca daha çok etki ediyor sanki anlamadım neden
semaahmet Oldugugibibiri çünkü bazılarının okuması daha etkili oluyormuş bacım öyle derler ben genelikle ablami okuyom ona çok nazar ediyor gece bile arar oku diye başka türlü geçmiyor baş agirisi melesa ama kendimi okuyayım asla fayda etmiyo
Oldugugibibiri semaahmet öyle mi gerçekmiş yani başkasının okumasının iyi gelmesi anladım teşekkürler yanıt için🌸