bukaga benimki de 8 aylık,popoyu kaldırıp bir iki emekliyor ama birilerne göstermek için”bakın ne güzel gidiyor” dediğimde asla kımıldamıyor ve her seferinde yalancı çıkıyorum😄 az önce babannesinden geldik asla emeklemedi eve geldik resmen hızlı hızlı gitti 2-3 ileri. Zamanı vardır sizin de,bizimki 8 ay 9 günlük 1 haftadır böyle. Emeklemeyedebilir tabii ki. Belki direkt yürür😂