Merhaba arkadaşlar,
Bugün kızımı 6 ay kontrolü için doktora götürdük. Gece uykuya dalma sorunu var diye belirttim. Bu damlayı önerdi. Kullanan var mı damlayı aranızda? 1 hafta düzenli kullanıp sonrasında bırakmayı düşünüyorum. Aynı saatte kullanırsam belki düzene girer utluzu diye. Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum ☺️