BnnrBde 5 gün değil 3 gün normal. 3 günden sonrası mama alan bebek için sorun oluşturur. Oğlum mama ile besleniyor 2 buçuk aylık sürekli kabız oluyordu o kadar doktor gezdik hepsi de 3 günün üzerinde ise fitil kullanmak zorundasın ve mutlaka zeytinyağı ver dediler. Çünkü şimdi nasıl alışırsa öyle devam edermiş. 5 gün çok uzun bir süre.