Merhaba kızlar. Eylül gibi korona geçirdim Ekim giibi de tat koku gelmişti 2 aydır vardı her şey net. Ama son 1 haftadır falann bazı yiyeceklerde tat koku aynı ve tiksindirici. Örneğin yumurta köfte soğan afedersiniz oğlumun kakası bile 😞 hepsinin kokusu aynı. 27 yaşındayım bu yaştan sonra yumurta ağzıma süremez oldum. Acaba korona ile ilgili bir durum mu. Çünkü arada Bi hastalık geçirmedim hiç. Başına gelen annemiz var mı 🤔