Nehirimom A1se bu benımde sorunum her kaynattıgımda tencere dıbını tutuyor ıslatmak gerekıyor mus sutu koymadan ben cok faydasını gıremıyorum ama azıcık farkı oluyo başka onerısı olan varsa yaparım 😂😂
Eymosunannesi A1se Dibinin tutması tencereyle alakalı daha önce içini yaktığınız tencerede kaynatmayın
Nehirimom A1se belki tencere ile alakalıolabılur bernarda duduklu tencerem buyuk oldugundan onda kaynatıyorum o tutuyor diğerini denemedım 🙂