GiybetReis Kızlar fikrinize ihtiyacım var. siz olsanız hangi takımı satın alırsınız? Pembe olan 2 renkli arkadaki mint yeşili de var belki göremezsiniz diye söyliim dedim.
ketcapli_lahmacun GiybetReis hepsi birbirinden güzel ama beyaz olan daha modern duruyor. Bal kabaklı olan da şirin duruyor. 🤔😅
nuramanursuz GiybetReis Bence senin gönlünde de siyah beyaz takım var ki ona şık falan yazmışsın 😂 Bencede o çok şık 🌼
GiybetReis Nilya88 eger yeşil pembe alırsam 2 adet sipariş verebilirim. 4 lerim. Yada yeşil pembe artı balkabaklı alıp hem ikisini almış olurum hem 4 lerim. Yani bilemedim ya
Demetbulut GiybetReis ben her zaman sadelikteen yana olduğum için hiç cezbetmedi beni 🤭tabiiki zevkler değişir
GiybetReis nuramanursuz ama çok şık😂 diğerleri de çok tatlı. İnsanın içi açılır ya. Keşke hepsi benim olsa😂
Nilya88 GiybetReis ben dediğim gibi yeşil olana bayıldım daha modern duruyor Karaca’nın ki klasik herkeste var artik
benaslindayohum GiybetReis agir misafirse beyazli ama samimi oldugum beni bilen insanlarsa balkabakli 😁
nuramanursuz GiybetReis Keşkee 🤷🏻♀️ Bende mutfak eşyalarına özellikle fincanlara bayılırım, ayrı bir zaafım var onlara nedense çeşit çeşit almak isterim 😂
GiybetReis Mom73727 bindirim olmadan almayı düşünüyorum😅 uzun süredir benimde sepetimde ama biraz daha bakındım bunları görünce kafam karıştı
uyumayankoala GiybetReis Canım kulpları kaplama olduğu için makine atamıyorum, soyuluyor. Bi de alıcaksan sakın netten alma kulpların bazıları soyuk geliyor. Karacadan al direkt 😊