Mdmd ben yaklaşık 3-3.5 yıldır sadece jazz şal kullanıyorum valla ütü istemez kolay şekil alır yazın terletme yapmaz ama gerçekten dokusu güzel olanlardan bahsediyorum.. yoksa jazz şal diye aldım bana gönderdiler çok sert şekil almıyor ses geçirmiyor garip bişeydi 😂
birde instagramda başörtü dükkanından penye şal aldım siyah oda pratik oluyor günlük için