ZhraCelik Uzman değilim geniş bilemem işaret ediyor değil mi? bence otizm değil sadece tv’e çok maruz bırakmışsınız. Daha çok ilgilenirseniz, kitap, zeka kartları, oyun o zaman konuşması da düzelir. Konuşma genetik bu arada bazı bebekler geç konuşur olabilir ona takılmayın siz, oldukça fazla ilgilenin. Komut almamak değil o istemediği için yapmıyor olabilir. Bir de 2 yaş sendromundaysa yaptıramazsın lütfen falan demen lazım ikna etmen lazım 😀