Umayduru25 Badekusum1 biogaına 10 gunde etkı eder doktor o zaten gaz ılacı degıl bagırsak duzenleyıcıymiş
Vrl Badekusum1 ben biogaia hergün kullanıyorum iki ay dokuz günlük oldu altı damla veriyorum doktor üç aylık olunca bırakacağız dedi
ikiprensannesii2 Vanilya Sizde nasıl bir etkisi oldu hatırlıyor musunuz? Ben bebeğimin gazlı zamanlarında bu gaz damlasını kullanmıştım aşırı yan etki yaptı. Baygın baygın etrafa baktı, uykudan bağırarak uyandı o kadar kötü oldu ki çok korkmuştum bir şey olacak diye