Hirakin Arkadaşlar 6 aylık bebeğim hiç susmuyordu sürekli konuşmaya çalışır anne kelimesini kullanıyordu. Bugün sabahtan beri hiç ses çıkarmıyor tıkanmış gibi zorlasa da ses çıkartamıyor düzelir mi
Limonataa Hirakin Benim bebeğim de 6 aylık ama böyle oldu galiba dişten mutsuz oluyorlar bidir bidir kendi kendine biseyler anlatıyordu oyuncaklarıyla konuşup çığlık atıyordu son 1 haftadır bunlar da azalma oldu
tunosum Hirakin bizimki de 6 aylık kendi kendine çığlıklar atar konuşurdu. Sanırım diş sıkıntımız var, melül melül yorgun yorgun oturuyor öyle dünden beri. Çok üzülüyorum keyfi yok diye
tospikmomm Hirakin canım arada öyle olabiliyor benim oğluma da oluyordu, sessiz kaldığı dönemler sıkıntı etme önemli bir şey değil 🌸