Anne_gunlugu Abisini düzenli her ay tarttırırdım 1 buçuk 2 kiloya yakın alırdı. Ama kardeşini en son 6 aylıkken tarttırdım 8,600 dü. O da ortalama 1 buçuk kg kadar almış. Evde tartıyorum artık. Hiç üzülmeyin çok iştahsız bebeğim nasıl kilo alıyor anlamadım.Eğer bebeğiniz güzel yiyorsa,sağlığı keyfi yerindeyse kilonun hiç önemi yok