momofa ben uykuya geçerken, uykudan uyanınca hemen emziriyorum. Ve gece ne zaman mık dese meme veriyorum ki açığı kapatsın çünkü gündüz gerçekten çığlık atıyor memede😬 Düzelir ama biberona alışmaması çok önemli bu dönemde, ben dün sağdım kaşıkla besledim zor oldu ama biberon vermicem ya bırakır beni diye korkuyorum. Çünkü ilk gün meme reddi varken biberon verdim hemen yapıştı dedim bu iş tehlikeli en iyisi kaşık biberonla vereyim. Ama gece ciddi anlamda besliyorum öyle ki sabah kalktığında üstü başı tulumu hep çiş oluyor 😅 çok yoruluyorum uykusuz kalıyorum ama sabrediyorum ya yeter ki beslensin🙄