Halenur42 Kızlar trendyol daki domol temizlene köpüğünü kullanan var mı fırınımı neyle silersem sileyim o yağ geçmiyor yorumlarda memnun kalan çoktu siz kullanıp memnun kaldınız mı.
Woody Halenur42 mükemmel bi sey ya Ben ne var ne yok onla silmeye başladım hatta Aninda çıkıyor çünkü
cocomelon33 Halenur42 çok iyi temizliyor normalde 1-2 saat bekletin diyor ama vaktim yoktu yarım saat beklettim baya kir yağ akmıştı.
Halenur42 Balkupum2505 bazı granit tencerelerimin altıda öyle tellesem çizilecek onun faydası olur mu
Balkupum2505 Halenur42 ewt biraz ısıtıp öyle sıkıyorum biraz bekletiyorum 15 20 dakika falan öyle siliyorum
snyck Halenur42 eşimin bekarlık midi fırınındaki 7 senelik kiri bile %80 çıkardı baya iyi ama fırın da illaki kokusu kendisi kalıyor ve bu kadar guclu bir kimyasal oldugu icin beni korkutuyor
Halenur42 snyck hmm o kadar etkili ama tabiki sağlıklı mı tartışılır sonrasında illaki pasta börek pişiyor
nutellayiyensincap Halenur42 harika bir ürün,domol’un tüm ürünlerini denemelisiniz bence. Eğer ki yakınınızda Rossman mağazası varsa oradan alın,daha uyguna geliyor
Halenur42 nutellayiyensincap rossman da var mı çarşıya indiğim de alayım trendyol da 15 tlydi 30 a çıkmış bir anda
Kubraeylull Halenur42 Ben tuvalet ve domol fırını kullanıyorum rossmana gidince ıslak mendil ve yağ çözümü de alacağım efsane gerçekten domolun tüm ürünleri 👍
Woody BenMathilda Buyrunuuz https://www.rossmann.com.tr/domol-firin-izgara-temizleyici-kopuk-500-ml-p-sr13040178?gclid=Cj0KCQiA47GNBhDrARIsAKfZ2rDGOA89eUCMKZknYkiAjMomkywshLjU2UlZapsI1jBp_hwEuvZ5_HcaAkA6EALw_wcB