BarlasMomm Merhaba anneler. Covid olup tat koku gidenler ne kadar sure sonra tat ve koku geri geldi acaba
Sagner BarlasMomm benim olalı bir buçuk ayı geçiyor iki hafta sonra kısmen geldi hala devamı yok. Çok keskin kokuları alabiliyorum başka koku alamıyorum
YadeeeeeAsel Madamemom ne 3 ay mı benimde 13. Günüm covid hala . 4. Gün gitti hala yok çok kötü bişey ya
Mlkhrn BarlasMomm belki tedavi olmakla da alakası olabilir. Ben covid tedavisi aldım hastanede. Evde daha geç gelirdi belki
Zeynebinannes BarlasMomm çalıştığım yerde bir abı vardı onun 6 ay gelmemişti çok az var diyordu çok zordur eminim. Tat daha çabuk gelmişti kokuya göre ama delta varyantı olmuştu eşim belki ondan daha geç gelmiştir. Geçmiş olsun 💐
YadeeeeeAsel BarlasMomm benim baş ağrısı sırt ağrısı ateş öksürükle başladı 10. Gün öksürük dışında bütün belirtilerim bitti. Ve şuan sadece koku tat yok bi de aşırı öksürük var