Bende burda bekliyim. Spor sütyeni tarzında olanlar var lcwda onlardan denediniz mi ? Ben üşütüyorum diye emzirme atleti giyiyorum lcwnın sütyen kaplılarından memelerim rahat etsin diyede 2 xl aldım cunku sıkısmıstı bikere mastit oluyordum az kalsın. Ama böylede kocaman görünüyorlar. Hep bol giyiyorum ama düşünüyorum yazın ne halt edecem acaba 🤣