Edakuz Bence ilgi vs çok önemli diye düşünüyorum. Babası, oğlum filan hep sürekli konuşup ilgileniyorlar ben de tabiki, ama bebekten bebeğe de değişiyordur. Sadece bu da büyük bir etken olduğu fikrindeyim.5 aylıktan beri hiç susmaz kızım şuan 7 aylık anne,baba,dede,mama,meme, vs konusuyo sürekli birde sürekli birşeyler anlatiyo resmen bidir bidir, dediğim gibi konuşmayı seviyor benim kız