ipekk05 merhaba hanımlar 5 aylık bebekleriniz kaç saatte bir besliyorsunuz benim kızım 3. ayda meme reddi yaptı sütümü sağıp veriyorum 4. ayından beri 2 saatte 90 içiyo sizce azmı cc olarak artmadı 1 aydır hiç
Deletedmom454 Cnm benim oğlumda 5 aylık ve 90 cc nin üzerine hiç çıkmadı ve 2 saatte 1 zaten 180 cc ye denk geliyo normalde 4 saatte bir yiyeceğini 2 saate bir yemiş oluyo işte
ipekk05 Deletedmom454 evet bölük bölük yiyorlar ya tek seferde 120 cc yapıyorum illa 30 cc dibinde kalıyo
ipekk05 Aysimam90 Bizimkide yeni 5 aylığa girdi bizde lansinoh S beden yani yavaş akış kullanıyoruz hala sanki biberonla sacaş halinde az az çekip bırakıyo bu aralar siz hangi akış hızını kullanıyosunuz acaba
Aysimam90 ipekk05 ben Manuel kullanıyordum gevşeme oldu artık bide çok yorucu mamajo elektrikli sipariş verdim bakalım nasıl olacak