10kasim Dün ilk defa içtim bende gaz yok ama kızım inanılmaz gaz sancısı oldu acaba ondan mı başına gelen var mı ?
10kasim Zlm ya gerçekten mi dün bitane içtim sütüm artsın diye bugün o kadar gazlandı ki çığlk çığlığa farklı bişey de yememiştim bi kaç gün ara verip tekrar deneyeceğim gene aynısı olursa ağzıma sürmem bidaha
10kasim Legoolast evet öyleymiş ama süt yapacaksa valla ona bile razıyım 🥺 sütüm artması için sürekli bir şeyler deniyorum
Glcngnrl Ben 5 aydır kullanıyorm gayet memnunum emzırmeye devam ettıgım surece kullanıcam gaz yapmadı