Melllisa Kızlar 7 aylık hamileyim saçıma açıcı yaptık kuaförde ama ilk defa bi anda kabarmaya kıpkırmızı olmaya başladım yıkadık şuan iyiyim ama kabarcıklar var acile gidiyim mi
Ikrazumra19 Melllisa bence acile gidin hamileyken kuaförler sac bile boyamiyor acici zarar vermis yada alerji yapmis olabilir bu arada hemsire degilim
Milena11 Melllisa keşke okadar kimyasal yükletmeseydiniz kendinize kaşıntı kızarıklık devam ederse gidin antihistaminik verirler en azından
Ikrazumra19 Melllisa bilgim yok iki hamileligimdede boyatmadim ama nolur nolmaz ya doktorunuzu arayip sorun iciniz rahat eder
Melllisa Milena11 ya geçen hamileliğimde de son ayda yapmıştım bişey olmamıştı ona güvendim ama kötü oldu bu sfefer 😿😿
Milena11 Melllisa o öyle bişey değilki bir dünya kimyasal dolaşımını karışıyor bebeğe ilerde ne sorunlar yaşatabilir bilemezsiniz