Çarşamba günü sezeryan olacağım fakat çarşambaya kadar sancı gelirse doktorum normal doğururuz dedi sezeryan kendi isteğimle olacağım ve bebegim de gerilik var oyuzden … 38+1 günlüğüm. Az önce kasiklarima mi anlamadım ağrı vurdu adet ağrısı gibi geldi gitti Bi kaç kere şuan durdu ….öneriniz varmi