Kızlar kafamı karıştıran bir çok hareket var oğlumda ama sizede danışayım dedim. Bu hafta içi doktora da götürücez zaten 🙏🏻 18 aylık şu an kendi etrafında dönüyor sürekli, öfke nöbetleri geçiriyor (ellerini ve dişlerini sıkıyor) , sürekli kollarını kuş kanadı gibi çırpıyor, kafasını bu ara sürekli geri geri duvara vuruyor,konuşmuyor sadece baba ve dede diyor o da bilinçsizce. Sizce ihtimal fazla mı?