2.5 yasinda kizim dün 1.2 öksurdu ateşi yoktu gece uyuduktan sonra inlemeye başladı baktım yaniyo acile götürdük bogazlari kızarmış dedi klavunat antibiyotikle iburamin zero verdi doktor bugün iyiydi uyuttum yine ateşi çıktı titriyo çocuk ılık duşa soktum elleri ayakları soğuktu iç ates oluyo.ozmn havale geçirir diye korkuyorum eşim yok işte calpol verdim başka ateş için tavsiye edeceğiniz birşey varmı bide karaciğerden ameliyat oldu bebekken ilaç verirken içim gidiyo bisey olur diye