Yazın doğduğu için daha 3-5 günlükken hemen isilik başlamıştı, çocuk neredeyse çıplak gezmesine rağmen. Doktor hiç bir şey kullanma sadece hakiki gül suyunu dök pamuğa sil demişti, hem o zaman bunu yaptım hem de şu an hala biraz kabarmaya başlayınca yapıyorum yatıştırıyor. Deneyin bence.