Annekizz SenaSencer Uyku gerilemesi yapıyodur canım kızımda 10 aylık oldu geçen ay baya direndi 2 saat uyanık kalıyordu şimdi 2.5-3 saat uyanık kalıyor biraz yor uyutma yorulsun öyle uyutmayı dene 😊
Rikaa SenaSencer benimki de oyle. 11.ayda basladi hatta 10.ayin ortalarinda, suan 12 ye giricez hala direniyor. Ne zaman bitecek bilmiyorum. Gece 1.5 saat uyutmaya calisiyorum, gunduz de uyumuyor
Simba61 SenaSencer mmek_2014 kızlar benim de oğlum 11 aylık ne yaptıysam olmadı bay bay night damla aldım şimdi ondan veriyorum 2 günfür sadece 1 kez mama içmek için uyanıyor. Bir süre kullanıcam en azından atak ya da diştense geçene kadar Bir de kaşık mama var hero baby rezeneli gece maması ondan da yediriyprum işe yaradı. 8 gibi uyuyo sabah 10 da uyanıyo
mmek_2014 Simba61 bay bay nightı kullandım hiç bir faydası olmadı bizde. Kaşık maması da denedik ama agzına bile almadı oglum. Zaten çok iştahsız bir çocuk dogru düzgün bişey yemiyor. Gece 12de zorla uyutuyoruz 4-5 defa uyanıyor. Sabah da en geç 9 da ayakta 🤦♀️