Minikkelebegim33 Adel_Bebek ben de aynı durumdaydım. Dr kesinlikle emzik biberon kullanma dedi.sağdığım sütümü kaşık biberonla verdim.biraz zor oluyor ama. Tüm biberonlarda risk var malesef
Adel_Bebek Minikkelebegim33 peki kaşık biberon çözğm oldu mu ? Çünkü bebekler emiyor yemek gibi nasıl ham yapsınlar ay hiçbir şey yapamıyorum bilmiyorum çok üzülüyorum
Alyameltem Rabiacaliskan ebebekten aldım ben canım civilde de vardır tahminimce internetten bi bak istersen
Tansuakca Rabiacaliskan mamajoo silver biberon kullanıyorum bebeğim şu an 6 aylık hiç meme reddi yaşamadım