Cansutekbas Muvahhide ben 3 aylıkken oryalle açtırdım siyah saçımı sarıya boyattım herhangi bir zararı olmadı ama yine de doktorunuza sorun bazı bebekler emmeye biliyor
Muvahhide yamacinannesii Gelincik bebeğim 8 günlük en aşımından 2 aylık olsun o zaman bekliyim bide doktoruma soruyum bakalım ne dicek
minikoglusdoga Arkadaş saçınızın boyası bebeğinizin sağlığından daha mı önemli kendinizi ne diyerek rahatlatıyorsunuz merak ediyorum ? Hadi buyrun linçe... ama kusura bakmayın gerçek bu
Maryyy minikoglusdoga cilde gectigi kesin.. Ayrica bi sure her banyoda o kokusunu soludugumuzdada kana nufus ettigi kesin..
Muvahhide minikoglusdoga hayır canım benim için daha önemli değil. Daha önemli olsa burda böyle bir post açmaz direk boyatırdım.
minikoglusdoga Muvahhide size değil “boyattım hiç bir zararı olmadı” diyenlere sözüm... iki gün içinde bir şey olmasını beklemiyorsunuz çocuğunuza herhalde ??? Valla söyleyecek söz yok, çocuk sahibi olmak için ehliyet verilmeli sözleşme falan imzalatılmalı...
Maryyy minikoglusdoga bende boyamaya karsiyim. Ama o kadarda abartma canim, 😊lohusa psikolojosi insan kendini eskisi gibi guzel hissetmek istiyo. Iyi hissedersen bebegede yansiyo sonucta. Boya degil ama hergun sac duzlestirdim ben dogumdan sonra ilk zamanlar. Organik boyalar var aslinda