Minikurabiye Bebeğim 3 ay 13 günlük ve hiç yatmak istemiyor kendini kaldırıyor neredeyse yarı oturur pozisyona kadar kendi başına gelebiliyor oturtmaya başlasam mı eğer hazırsa oturmasını geçiktirmemek gerek diye biliyorum
Cansutekbas Minikurabiye çok erken değil mi beli batabilir😕 en erken 5.ayında diyorlar ama bilemiyorum tabi doktoruna bir sorun derim..
Bahar23 Minikurabiye bizimki de 3 ay 8 günlük aynı şekilde hiç yatmak istemiyor oturma poziwyonunda kendini biraz öne getiriyor ben de kararsız kaldım
Seymaaa95 Minikurabiye benim bebeğim de öyle sürekli oturmak veya ayakta durmak istiyo 3 ay 5 günlük şuan bayramda kucağına alan oturttu çok canım sıkıldı ben daha oturtmuyorum çünkü erken olduğunu düşünüyorum inşallah bi sorun olmaz ya salı günü doktorunuza sorcam
Muhammedtalha Minikurabiye bizde o zamanlar başladık doktor kendi oturuyorsa zorlamaya gerek yok destekli oturt demişti
Minikurabiye Cansutekbas geçen gün Bi kaynakta eğer oturmaya hazır olduğunu düşünüyorsanız boynunu felan tutabiliyorsa kendi oturmak istiyorsa geciktirilmemesi gerektiğini okudum tabi uzun süreli oturtulmayacak bende ondan tereddütte kaldım
Minikurabiye Bahar23 emzirme yastığına koyup birkaç dakika yarı oturur pozisyonda bırakıyorum ama oturma pozisyonuna geçiyor kendi kendine yine de çok uzun tutmuyorum inşallah sıkıntı olmaz
Caglaa Bnmkide 3 aylikken öyleydi. Doktor oturmak istiyosa oturt dedi. Simdi 5 bucuk aylk desteksiz oturabiliyo bikac dakika.
Caglaa Minikurabiye valla ne yalan söyleyim hic saat dk fln bakmadm. Uyanik oldugund1 hafif egimli benm kucagmda yada arkasina ve yanlarna yastik koyarak hafif egimli oturtuyodum çünkü cok agliyodu yattığında oturmak istiyodu.
Yagizmomms 2.5 aylıktan beri oturuyor kucağimda. 4. Aydan sonra destekli başladım. Şimdi 6 aylık oturuyor. Beli falanda batmaz merak etmeyin.
Minikurabiye Yagizmomms emzirme yastığına birkaç dakika bırakıyorum oturması için çok uzun tutmuyorum inşallah sorun olmaz
Melismetee Benim oğlumda böyleydi iki buçuk aylıktan beri oturmaya calisiyo yatarken kendini kaldiriyodu surekli şuan 4 ay 10 günlük kucagimizda oturuyo :)
Melismetee Minikurabiye tek başına bırakmak istemiyorum şimdilik ben kucağımda oturtuyorum bazen koltuğa koyuyorum kollarından falan tutarak
Annecik03 Minikurabiye biz 3 ayimizdan beri oturuyoruz: https://www.dreambaby.be/e/nl/db/bumbo-babyzitje-floorseat-cool-grey-906633?gclid=CKW-uOzS2eICFZLkdwodiuwMxw cok isime yariyor. Cok uzun oturtmadiginiz surece bi sakincasi yok 🥰
Edabulut Annecik03 linkini üçüncü görüşüm ama bir türlü açılmadı acayip merak ediyorum catlayabilirim😂😂
Annecik03 Minikurabiye bana hediye geldi. Turkitede nerde bulabileceginize dair bi fikfim yok 🙇🏻♀️ Ebebek gibi dukkanlara sorabilirsiniz 🤷🏻♀️ Yada online bakabilirsiniz 🎈