asuman- gazı olabilir, süt akışı fazla olabilir, benimde oğlan tam tersi başta güzel emerdi sonra o hızda gelmiyor diye çığlık kıyamet ağlardı. Sütünüzü önden biraz sağın sonra emzirin birde öyle deneyim belki çok tazyikli geldiği için ememiyor olabilir Buda onda sinir yapıyordur