Cansutekbas Doğması gereken tarih 6 mart Sezaryan olduğu için 19şubatta doğdu Dipnot: Kız bebek 🙏 Yardımcı olur musunuz
Perahsen aysesarioglu bana da bakabilir misiniz kız bebek doğması gereken tarih 15 Temmuz ama 23 Temmuz da doğdu
Cansutekbas aysesarioglu yani bu 5 gün gell geldiğinde bebeğim nasıl olscakki ben pek anlamıyorum cunku
Zeynepreyyan aysesarioglu canım bana da bakar mısın 12.02.2019 doğumlu asıl doğması gereken tarih 30 ocak 2018ti kız bebek
aysesarioglu Cansutekbas biraz huysuz olabilir bizde de oyle olmuştu tek basina bıraktığımda ağlıyordu falan bir kac gun sonra geçiyor daha neseli çevresiyle daha ilgili oluyorlar. Programda 5 gün yaziyor ama değişebilir tamamen bebeğinizle alakali bir durum
Mualla Cansutekbas canım benimkini de hesaplarmısın doğması gereken tarih 1 nisandı 6 Nisa’nda doğdu kız bebek
Fatmako aysesarioglu bana da bakabilir misiniz beklenen doğum 19 Nisan, gerçekleşen doğum tarihi 13 Nisan erkek
Duygu_123 aysesarioglu bizede bakabilirmsnZ acaba doğması gereken tarih 12 mayıs doğduğu tarih 3 mayıs kız bebek 🙏🏻
Rnee Deletedmom136 bizede bakabilir misiniz doğum tarihi 10 şubat 2019 kız bebek doğması gerekn tarih 14 şubat şimdiden teşekkürler
otose_san Deletedmom136 bize de bakabilir misiniz? 24 Nisan doğumlu, 27 Nisan beklenen tarih kız bebek
Fatmako Deletedmom136 atak başlama bitme süresi ne kadar oluyor acaba. Gerçekten de 3 5 gündür emerken sinirleniyor beni koluyla itekliyor akşam sebepsiz ağlıyor
bsrbrk Deletedmom136 bnada bakarmisinizz dogum tarihi 4 ocak dogumasi gerekn tarih 10 ocak erkek bebek
Cansucancan Lütfen bana da bakar mısınız ?? 18.01.2019 doğumlu tam günün de doğdu. Lütfen bakar mısınız
aysesarioglu Perahsen bir sonraki sıçramaya 23 gün kalmış 23 gun içerisinde sıçramanın belirtileri başlayabilir yaziyor, resim nasil koyuluyor bilmiyorum resmini çekip atabilirdim
Deletedmom136 Fatmako https://i.hizliresim.com/lQ0Z9l.jpg Sizin için çizelgenizin resmini çektim. Ataklarınız ve süreleri bi kısmı bu şekilde