Ay26 evet 25Otl ama çok ilgili bir doktor bırak çocuk dışında anne ile ilgili yapmamız gereken herşeyi en ince tedayi ile anlatıyor Sakarya hastanesi deydi Alper bey vardı oda çok iyiydi ama hastanede kısıtlı süre olduğunda çok ilgilenemiyirdu ama telefonda her sorulans cevap veriyordu oda muynane açmış çarşıya biz Şadiye gidince devam ettik artık Şadi bey çok tedayci ve ilgili devlet Hastanesi’nde yunus emre Zuhal ayberkbagir dan memnunum çalışan insan oldugumuz için devlete pek gidemiyoruz