Benim kızımda 5 aylıkken salıncaktan düştü ama direk yere değil yatakla düştü sadece başına minik bı çizik almıştı tahtadan, doktora götürdük üç saat musahade altında kalacak dedi bı buçuk saat durduk dikkat et uyutma kusarsa haberdar et vs. dedi durduktan sonra keyfi yerine gelince gitmek istedik oda kağıt imzalayıp gidebilirsiniz dedi eve geldik şükür bişey olmadı.dikkat edin uyutma farklı bir durum olursa hemen görürseniz iyi olur.