Daha şimdiden fiyatlar aşırı derece de uçtu .
Bez , mama , ıslak mendil , pişik kremi ,şampuan yada ev ihtiyaçları için stok yapmayı düşünüyor musunuz ? Ben bi kaç şeyi stokladım açıkçası ama insan hangi birini alacağını şaşırıyor iki bez alıyorsun para bitmiş gitmiş nabıcaz böyle bilmiyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
( stoktan kastım önemli ve gerekli olanları yedeklemek aşırıya kaçmadan )