alyaninannesi1 Bol bol su içtim günde 4 litre yürüyüş yaptım ve 5,5 aylıkken mekik roman havası oynuyorum zumba oryantal dans yapıyorum tabi benim 7 senedir hep bu şekilde değişmiyor 5 aydır falan barfiks ekledim kol güçlendirmek için çalışıyorum böyle 😁✅ hala da aynı şekilde gidiyorum bozmadım düzeni 🙈