merve_123 öncelikle Allah kolaylık versin size de, yavrunuza da, kolayca alışırsınız umarım. Ben 14,5 aylıkken döndüm işe, kayınvalidem bakıyor kızıma ama zaten çok alışkındı ona, ben işe başlamadan önce de bazı günler evden çalışıyordum kayınvalideme bırakıyordum kızımı öylelikle gün içinde ayrı kalmaya da yavaş yavaş alışmıştı, işe başladığımda çok zorlanmadık şükürler olsun, ilk hafta öğlenleri geri işe dönerken birkaç kere ağladı o kadar. Alıştıkları yerde olmaları önemli bence. Kreş tüm gün mü?