Bebeğim 5 aylık olacak 1 hafta önce antibiyotiği bıraktık bronşit başlangıcı vardı şuanda sık hapşırmaya başladı uyandığında sanki burnu dolu gibi geldi hasta olacak diye korkuyorum önlem amaçlı verebileceğim soğuk algınlığı ilacı var mıdır varsa nedir yada ne yapmalıyım böyle durumlarda ( doktora yeni gittik iyi dedi bi kaç gün sonra böyle hapşırması başladı)