Benim bebeğimde 10gün antibiyotik tedavisi gördü yoğun bakımda ama hala hırıltı geçmedi balgamı atamıyo..doktordan yeni geliyorum,banyo musluğunu kaynarda açıp banyoyu iyice buhar olana kadar ısıtıp bebeği orda yıkamak gerekiyomuş broşları anca açılır dedi sonrasında üşütmeden hemen havlu ve battaniyeye sarın..çok beklemeden serumla burnunu temizleyip aspiratörle çekin..ben bir de ekstra olarak kaynatılmış soğumuş çeşme suyundan bir iki çay kaşığı su veriyorum o da balgamını çıkartıyo..