Monaroza2 doktor tavsiyesi olmadan lütfen ilac kullanmayın. Bitkisel de olsa , çocuğun özel durumu varsa sıkıntı olabilir. Balgama yapılacak bir şey malesef olmuyor ya kusarak çıkarıyorlar ya da yutup kaka ile atımı oluyor. Emiyorsa bol bol emzirin. Reflü yatağı varsa onda yatarsa iyi olur ya da bası biraz yüksekte kalacak şekilde uygun bi yastık, ya da yatağının altına bas tarafına destek gelebilecek şekilde bi Yükselti koyabilirsiniz gece uyurken balgamdan rahatsız olmasın diye. Saatte bir serum fizyolojik yapabilirsiniz. Balgam sıkıntı umarım tez zamanda iyileşir 🙏🏻🧡