Neslialp Google sağolsun , hep kanser , ölüm , ağır hastalıklar yazmış. Hiç normal bişey yazmiyo , her konuda aynı yazılar .
Nelere kafa salladigini takip edip , ne demek istediğini anlayın 😊
İnan ki bebekler herşeyi biliyor , bizimle konuşuyor. Daha ilk doğdukları zaman bile bakışlari ve ağlaması ile iletişim kuruyor. Önemli olan anlamaya çalışmak . Bişey yapıyorsa bilinçli yapıyordur artık , sizinle iletişim kurmaya çalışıyordur. Hastalık olarak bakmayın yaptıklarına 😊 öğreniyor ve gelişiyor olarak bakin