Merhaba bebeğim su an 3 ay 25 günlük. Prematüre dogdu herkese ve her şeye rağmen sadece anne sütü ile beslendi şimdiye kadar. (Sütün yetmiyor mama ver muhabbeti) Su ana kadar bebeğim aylık 800-850 gr civarında aldı ve mama başlanmamıştı. 3 aylık kontrolümüzde kilosu 4450 geldi. Daha sonra çok süt kusmaya başladı 3 ay 17 günlükken doktoragoturduk kilosu 4845 geldi doktor kilo alımı artık azalır iyi dedi. Motillum ve gaviscon başladı reflü teşhisi konduğu icin. Bir hafta sonra kilo kontrolünde sadece 55 gr almış ve doktor günde sekiz kez 60 cc mama ver dedi. Ama ben artık emmez diye çok korkuyorum. Sütüm tazyikli zaten çok zor emiyordu:( Napicam azalacak süt kesin :(