Medusafer YorgunAna07 prima aqua pure kullanıyorum çok memnunum hiçbir islak mendil bu kadar iyi değil hele sleepy yenidogan iğrenç geldi bana ıslaklığı neredeyse yok gibi bir kere de baby me denedim o da çok kötü hepsini dağıttım başkalarına prima devam
midekoruyucu Moonlightttt iki yönden de en iyi su ve pamuk, ıslak mendil bi pişik yaptı ki bizde hem de yeni doğduğunda, çocuğumun poposu ciğer gibi oldu ☹️ Dedim daha töbe
midekoruyucu Moonlightttt ben dışarı çıkarken de kullanmıyorum, pamuğu ıslatıp yanıma alıyorum ıslak mendil gibi kullanıyorum. Hemen kurumuyo zaten
2bebelianne__ YorgunAna07 prima bebek kokulu olanı kullanıyorum çok memnunum hiç pişik yapmadı kokusu da dokusu da çok güzel 3lü paketi 36 lira
thecamellia YorgunAna07 bebe land kullanıyorum şuanlık şoklarda 9.45 fiyatı gayet yumuşak memnunum ama pahalı uygun fiyatlı başka bende bulamadım
zeynepbalci midekoruyucu kesinlikle pamuk en iyisi dışarı çıkarken almayı unuttum ıslak mendili yıkayıp sildim yine pişik olduk ilk kez 🤕 bi daha unutmam asla
midekoruyucu zeynepbalci yaa dimi, nasıl alışırsa öyle gidiyor işte, narin cildi alışkın değilse ıslak mendile öyle oluyor 🥺
Kalpsizim33 YorgunAna07 5.95 falan heralde eşim alıyor tam olarak fiyatını da bilmiyorum canım daha altında ıslak mendiller ne kadar kaliteli olur bilemiyorum
zeynepbalci midekoruyucu aynen kuzum iyi de etmedik öyle narin alıştırarak dediğin gibi ama feda olsun pamuklar napalm
Alpbeybi YorgunAna07 pampers pure, sleepy bio natural kullanıyorum. Pure pahalıdır ama sleepy sürekli indirime giriyor
hilali04 YorgunAna07 a101 den stokluyorum ben bazen 10 lira üstü satışlara unibaby 4 lü paketli 16 liraya satıyorlar baya alıyorum bir sonrakine yetiyor zaten şuan da da var sanırım