Yagmurtekin internette görmüştüm kademeli olarak sallamayı bırakma tekniği diye , mesela şimdi bebeğinizi sallarken yirmi saniye sallıyorsunuz beş saniye duruyorsunuz , yirmi saniye sallıyorsunuz beş saniye duruyorsunuz bir hafta on gün bu şekilde devam ediyor, sonra bebeği onbeş saniye sallıyor on saniye duruyor onbeş saniye sallıyor on saniye duruyor bir sürede böyle devam ediyor amaç yavaş yavaş bıraktırmak , bu şekilde sallama süresi gittikçe azalıyor durduğunuz süre gittikçe artıyor , en son kademede bebeği sadece ağladığı zaman sallıyorsunuz susunca duruyorsunuz, ağlayınca sallıyorsunuz susunca duruyorsunuz. Umarım anlatabilmişimdir