haticenurela Merhaba. Kulagim da bi basınç var uğultulu gibi böyle bi geciyor bi başlıyor neden oluyor ne yapabilirim ?
Tuba haticenurela bende de uzun zamandır var doktora gittim kontrol etti işitme testi de yaptı ve sonuç olarak evde çocukların stresinden kaynaklı olduğunu söyledi. Siz yinede bir gidin kontrol ettirin ama🙏🏼
Birmelekmeselesi46 haticenurela Vertigo gibi bir durum olabilir canım. Doktora görünmekte fayda var. Çünkü kulaktan olan problemler denge bozukluğunada sebep olabiliyor. Bazen sadece strestende olabiliyor tabiki o yüzden en iyisi doktorun görmesi. Çok geçmiş olsun.
haticenurela Tuba olabilir galiba canim bende zaten stres çok çok var aile hekimi baktı sakin kulak hiç bisey yok dedi