Merhaba anneler,
6.5 aylık kızım var neredeyse tüm marka emzik biberon hepsini aldım denedim olmayınca olmuyormuş hiçbirini tutmadı annesütü ile devam ediyoruz ama bazen sütüm yetmiyor her mama mamayıda aldım aptamil bebelac sma hipp hiçbirini sevmedi zaten bineron içmediği içinde kaşıkla deniyordum. Artık süyüm iyice azaldı deyip yeniden bi biberon aldım lansinoh orta akışlı bugün denedim Sma yı kusmamıştı Birde Sma marka mama aldım denedim yüne sorum hüsran, olmayınca olmuyormuş hepsi çöp oldu . Aventtin fosfurlu emzikleri biberonları hepsi. Emzik zinciri bile yaptırmıştım ama asla kullanamadım 😬 Neyse sağlık olsun ben pes ettim ek gıdalarla ilerleyeğim artık anne sütüm geceleri emiyor gündüzleri emziremiyorum asla almıyor. Bnm gibi anneler varsa bana fikir verin bebeğim kalsiyum eksikliği olucak diye korkuyorum