Anneler bebeğim 5 aylık 2,5 aylıktan beri mamasını sadece uyurken içiyodu hala da öyle uyanıkken ağzına sürmüyo kakadan kan mukus oldu 1 defa bugün doktorumuz denememiz için evolvia rp 1 alerji maması verdi ama bunu da ağzına sürmüyor ne yapmam gerek tecrübeli anneler var mı ?