Sevgili anneler kızımın cildinde kızarıklar oluştu ve kuruluk var . Bu iki nemlendiricinin iyi olduğunu okudum . Sipariş vericem hangisini önerirsiniz? Bioderma Atoderm intensive baume var birde Mustela stelatopia . Kullanmış olanlar bilgi verirse çok sevinirim .