Kızlar merhaba öncelikle benim oğlum 22 aylık bundan 2 ay öncesine kadar oğlumda ateş çıktı evde gereken müdahaleyi yaptım ama düşüremedim acile götürdüm serum falan takıldı işte düştü sonra 1 gün sonra oğlumun vücudunda değişik kızarmalar başladı biliyor musunuz bilmiyorum ama bebeklerde el ayak hastalığı diye bi bulaşıcı hastalıkmış vücudunun her yerinde cıkmıstı bu neyse ilaçlar felan neyse kullandık sonra oğlumun el tırnakları düşmeye başladı acaba bu bir başka hastalık mı yoksa ek ayak hastalıgından dolayı böyle mi olmustur hasatneye götürdüğümde doktor normal dedi ama ben korkuyorum bilgisi olan var mı acaba ?