Sidar21 inşallah yaşamayacaksın canım. Bebeğinin gelişimini sen zaten anlarsın. Her şey normal görünüyorsa sıkıntı yapma. Ben de çok kafama taktım ağladım seni çok iyi anlıyorum. İlk bebekte özellikle daha tecrübesiz daha evhamlı oluyor insan. Sen yine de için rahat etsin çocuk doktoruna git. Kendin duy inşallah🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽